A kínai nyelv szépségei - 1.

Éppen készülök a holnapi vizsgára.

Azt már írtam, hogy angolul tanulunk kínait. (Legalábbis nyelvtant. A beszéd-tankönyvben a szójegyzeten kívűl nem találunk latin betűt...)

Az ismétlés során előkerült az egyik "kedvenc" nyelvtani képletem.

íme:
Hát nem szép? Világos, mint a vakablak...

ui.: Mielőtt valaki megjegyzi: csak a képlet eredetije van angolul. A magyarázatot már én pötyögtem be magyarul, a közérthetőség kedvéért.
ui2.: A képre kattintva elérhető a nagyobb, olvashatóbb változat.

4 hozzászólás:

Bae-Cha

2006. júl. 11. 19:27:00

Érdekes hír. Gondoltam belinkelem ide...

Ingyenes Kínai Nyelvoktató Portál

Zhao Man

2006. júl. 12. 1:27:00

Köszi!

Az egyetlen probléma, hogy bár mandarin nyelv csak egy van, de írás más kétfajta.

A javasolt portálon - nem meglepő módon - a Kínában használt írásjegyeket oktatják. Én meg a tajvanit tanulom...

Mondjuk előbb-utóbb meg kell tanulnom a Kínában használtakat is. De nem most!

Zhao Man

2006. júl. 12. 14:40:00

Megnéztem alaposabban az ajánlott oldalt.

A letölthető mp3-ak kifejezetten hasznosak!

Szóval: köszön kedves Bae-cha!

g

Bae-Cha

2006. júl. 12. 19:20:00

^^#)
nincs mit!
Örülök, hogy hasznodra válhat..

do
/bae