Tajvani, koreai és japán diáklányok

Nem tudom, mikor és hogyan kezdődött az őrület, de elkezdődött.

Feltehetőleg egy ártatlan videó készült elsőnek, melyben koreai és tajvani diáklányok képei váltják egymást. Tulajdonképpen arra szolgálhatott, hogy a különbségeket felfedezze a néző.




Ezután azonban elkezdődött egy kvázi vetélkdeés, hogy mely ország diáklányai a helyesebbek/szebbek/dögösebbek.

Tajvani diáklányokat dícsérő videó


Koreai diáklányokat (és diáksrácokat) dícsérő videó


Szerintem ebbe az irányba már értelmetlen elvinni a "vitát". Nincs olyan, hogy eleve ennek vagy annak az országnak a lakói szebbek. Minenhol meg lehet találni a szépséget!

Zárásképpen egy rövid videó egy tajvani gimis lánycsapat elődásáról.



Update

Kozkivanatra: japan diaklanyok enekelnek es tancolnak



japan es koreai diaklanyok

7 hozzászólás:

kiko

2007. okt. 8. 2:15:00

kár h a japán csajok nem vettek részt, mert akkor ök nyertek volna:)

robymus

2007. okt. 8. 13:30:00

Adok egy pontot a tajvaniaknak a debil táncprodukcióért, de egyet meg szigorúan elveszek az abszolút low-tech acdseeben-kattintgatva-képet-váltunk megoldásért :)

zhaoman

2007. okt. 8. 13:38:00

Az ACDSee-s "slideshow" tenyleg megmosolyogtato

lev

2007. okt. 8. 17:03:00

hát őő... én szebbeket is ki tudtam volna választani. mind1. tényleg japánok kellettek volna...

Láng Levente

2007. okt. 8. 20:35:00

ok, nem figyeltem, hogy konkrétan mit nézek, csak néztem. nem szóltam akkor...

Láng Levente

2007. okt. 8. 20:37:00

jól érzékelem, hogy az utolsó videót egy koreai csinálta?:D

Globetrotter

2007. okt. 10. 6:31:00

Az egeszben a legjobb, hogy latszodik ezek a lanyok mennyire tudnak `pozolni` :-) hiszen pelenkas koruk ota fotoztatjak magukat folyamatosan...