Magyar fiú, tajvani lány

A blogomra különféleképpen bukkanak az idelátogatók. Örülök, hogy számos témában sikerül olvasnivalót biztosítanom. Itt egy lista, mely kifejezéseket keresve bukkantak a blogomra néhányan.

- kínai robogók
-
cseh nyelven piros paprika
- nyúl pörkölt
- ariel a kis hableány video
- mosógép vezeték rövid [ez a kedvencem!]

- japán kis hableány

- lampion

- kínai karakterek és jelentésük

- kínai írásjelek és jelentésük

- Az Arnold név kínaiul

- tamara hajdu dvd
- cicik
- dragostea din tei magyar fordítás
- carrefur
- "szomorú vasárnap" film
- puni
- ronaldinho anyja neve [ez se rossz!]
- túlfűtött erotikával képek
- panelházak képek
- kínai betűk
- szexis videók
- Kalandozások Ázsiában
- ázsiai gyümölcsök
- ösztöndíj Taiwan 2007

A Tajvan után érdeklődők egy része rendszeres, vagy rendszertelen olvasómmá válik. Néha érdekes kérdéseket, kéréseket kapok tőlük e-mailben. A "Tajvanra utazok, tudnál tippet adni?" kérdésre már nem egyszer válaszoltam. Képeslapot is küldtem már a világ több részére, legutóbb Londonba. Barátság is szövődött már a blogos ismerettség révén.

A legkedvesebb megkeresés címét azonban egy tegnapi levél érdemle ki. Egy kaohsiungban lakó tajvani lány írt e-mailt. A barátja magyar. A megismerkedésük történetét nem írja, csak azt, hogy a fiú szokta olvasni a blogomat és minden új információnak örül Tajvannal kapcsolatban. A fiú szeretné meglátogatni a barátnőjét Tajvanon, és a repjegy-vásárláshoz kérnek tippet. Sajnos most nem tudok válaszolni, de nekem is fontos a kérdés, mert a télen érkezik vendégem Magyarországról :) Amint lesz információm, jelentkezem!

Kedves "Ismeretlen Olvasó"! Sok sikert a kapcsolatotokhoz!

14 hozzászólás:

Globetrotter

2007. nov. 12. 12:10:00

Hallod, ezeket en is honapokig gyujtottem, meg azt is, hogy ki milyen orszagbol talalt ram, es mindig terveztem is rola egy nagy cikket, de aztan elmaradt...felek orokre. De voltak nekem is kedvenceim, mint pl: datolya; `mit esznek a koreaiak?`; `teknos+borond+utazas` :))

lev

2007. nov. 15. 5:53:00

ezt hol lehet megnezni? marmint, hogy hogyan talaltak ram?

Globetrotter

2007. nov. 15. 7:55:00

A sitemeteredbe ha bemesz, akkor ott megtalalod. Ra tudsz klikkelni pl. a `By referrals`-ra, ami kiadja milyen oldalon keresztul jottek rad vagy ha a `By Out Clicks`-re kattintasz, akkor latod, hogy ki mire kattint ki az oldaladrol, vagy ha `By Location`, akkor, hogy melyik orszagbol es varosbol neznek teged...stb

zhaoman

2007. nov. 15. 8:08:00

időközben jelentkezett az "ismeretlen olvasó", a részletek nem publikusak :)

Szurkolok a párnak, remélem, husszú, boldog kapcsolatnak néznek elébe!

@globtrotter: "teknos+borond+utazas"? Kicsit felvontam volna a szemöldököm, ha ilyet olvasok :)

Globetrotter

2007. nov. 15. 20:48:00

Na, hat en ezen jot nevettem :) de tenyleg hihetetlen mi beiras alatt ki nem dobja az ember blogjat a kereso ;)

lev

2007. nov. 18. 19:19:00

igen, ez a lakhely, meg hasonló dolog megvan, de az, hogy milyen szóval találtak rám, nincs. ontosan mire kattintsak? Igazándiból az egészet végig kattintgattam, de egyik se az volt.

Globetrotter

2007. nov. 20. 17:32:00

A `By referrals` ki kellene adja, hogy hogyan jutottak az oldaladra, es azok, melyek lathatoan `google search` utjan talaltak rad, azokra a linkekre kulon rakattintasz es meglatod mit irtak be eredetileg a keresobe.Remelem igy mar megtalalod ;-)

lev

2007. nov. 21. 23:56:00

nekem ott felsorol vagy 4 oldalnyit, de mindegyikhez csak annyit ír, hogy unknown. kellemetlen. azért köszi

Globetrotter

2007. nov. 22. 12:30:00

Akkor az is lehetseges, hogy a te blogod nincs engedelyezve, hogy a google-on keresztul rakereshessen barki, de nem biztos...sajnalom :(

anTi

2008. febr. 6. 20:26:00

Sziasztok!

Feleségemet az MSN-en keresztül ismertem meg. 2004 február végén kezdtünk el egymásnak írogatni, majd amikor a nyári időzóna lehetővé tette átálltunk a videotelefonra. 2004 júniusában már Tajvanon voltam (életemben először Ázsiában). Ekkor 10 napra jöttem, majd novemberben újabb 10 napra. Gyorsan eljegyeztük egymást, majd egy rövid 2005 februári látogatás után menyasszonyom májusban Magyarországra költözött. 2005 év végén hivatalosan is eljegyeztük egymást, 2006 október és 2007 május között 3 esküvőnk volt (magyar polgári, tajvani és magyar egyházi). Azóta boldog házasok vagyunk. Nem egy egszerű feladat a vegyesházasság, ha valaki kiváncsi, leírom a tapasztalatokat.

anTi

zhaoman

2008. febr. 6. 20:29:00

kedves anTi!

Légyszíves írj egy mail-t a jobb oldali hasábban található e-mail címre. Lenne pár kérdésem:))

anTi

2008. febr. 6. 20:54:00

Utazással kapcsolatban:

Legolcsóbb bécsi indulással a China Airlines közvetlen járat egyórás dubai várakozással. Budapesten a Rexway foglalkozik egyedül China Airlines jegyekkel. Tel: 1/2693438 vagy 1/2692038 (kétszer utaztam velük, a repjegy illetékekkel együtt kb. 190 ezer Ft)

Árban a következő az EVA Air bécsi indulással közvetlen járat bangkoki másfél órás kényszermegállóval. Az értékesítéssel a Vista foglalkozik. (a repjegy ára illetékekkel kb. 205 ezer Ft. Eddig egyszer utaztam velük).

A két cég szolgáltatásaiban gyakorlatilag nincs különbség. AZ EVA Air talán egy hajszálnyival újabb gépekkel repül, és kicsit előzékenyebbek.

Árban a következő a Lufthansa és társai de ezek mind 350 ezer Ft-tól indulnak, én nem is nagyon foglalkoztam velük.

anTi

Antal

2008. febr. 6. 20:58:00

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
anTi

2008. febr. 6. 21:40:00

Szia Zhaoman!

nem találom az e-mail címed, de az enyém a következő:

saoboyin@gmail.com